‘De Verenigde Vrienden’ met “Herfstconcert “

Herfstconcert De Verenigde Vrienden MoorsledeWe maken nog even tijd voor wat reclame voor een muzikaal uitje. Onze muzikale vrienden uit Moorslede, De Verenigde Vrienden, pakken op zaterdag 29 oktober uit met een Herfstconcert. Op dit herfstconcert brengt de harmonie een mix van marsmuziek, filmmuziek, originele werken voor blaasmuziek, bewerkingen van klassieke werken en populaire muziek. Voor elk wat wils dus. In een aantal werken zet de harmonie de saxofoon in de schijnwerper. Dit zowel met de saxsectie van het orkest, maar ook met enkele solowerken voor saxofoon.De harmonie wordt gedirigeerd door Patrick Simoens. Het volledige programma en meer informatie vind je op www.harmoniemoorslede.be!