Aperitiefconcert De Reutelnoot

reutelnootOp zondag 23 juni brengt de Reutelnoot een aperitiefconcert van 11 uur tot 12 uur in het nieuwe OC “De Leege Platse” in Beselare. De Reutelnoot werkt mee aan de 24 uur van De Leege Platse, het openingsweekend van het nieuwe OC te Beselare. Op deze feestelijke dag wil de volkszanggroep graag de toon zetten met gekende en minder gekende liederen die ongetwijfeld elkeen bekoren.

De inkom is gratis, het aperitief kan je ter plaatse betalen. De vereniging Markant zorgt voor hapjes. Om zeker te zijn dat we voldoende drank en hapjes voorzien, vraagt De Reutelnoot om, indien mogelijk, in te schrijven. Dit kan telefonisch op 057 46 79 59 (Carine Forrez) of per mail op carineforrez@skynet.be. Na de Reutelnoot treedt de volksgroep ‘Goegemutst op’.

Het volledige programma van de 24 uur van de Leege Platse kan je hier raadplegen.