Kids@Concert

KrantHarmonie Sint-Cecilia nodigt iedereen uit op Kids@Concert. In dit unieke samenwerkingsproject treedt de Harmonie samen op met de Koninklijke Harmonie ‘De Volksvreugd’ uit Proven, het Provense jeugdensemble en de samenzangklassen uit de muziekacademie van Poperinge. Drijvende kracht en bindende factor achter dit unieke concert is dirigent Pieter Meersseman, die zowel de Beselaarse als Provense Harmonie leidt. Dit concert is het afsluitende project in zijn dirigentenopleiding in Tilburg. Zo worden onder meer 2 werken, het oorverblindende ‘Colors’ en het betoverende ‘Merlijn’ uitgevoerd die Pieter eigenhandig heeft geschreven.

‘Kidz@Concert’ heeft plaats op dinsdag 29 juni in O.C. De Croone te Proven en start om 20u. De toegang tot het concert bedraagt slechts 3 euro en kinderen jonger dan 12 kunnen gratis genieten van het muzikaal spektakel.

Kaarten in voorverkoop bij alle bestuursleden van de Beselaarse harmonie.

(verschenen in Het Wekelijks Nieuws, 18 juni)