Harmonie Beselare On Wheels

Dit jaar hernemen we een goede gewoonte van enkele jaren geleden! We pikken de draad terug op met een jaarlijkse fietstocht op 1 mei! Alle leden van het jeugdensemble, het trommelkorps en de harmonie en hun gezinsleden en sympathisanten zijn uitgenodigd om ons te komen vergezellen op een recreatieve fietstocht. Start en einde zijn voorzien aan de gemeenteschool in Beselare. Jong en oud zijn welkom, er wordt op een rustig tempo gefietst en in totaal houden we het bij 35km, zodat ook de jongsten/oudsten mee kunnen genieten van een ontspannende rit doorheen de westhoek.

Wat? Een ontspannende fietstocht doorheen de Westhoek (ca. 35km)

Wanneer? Zondag 1 mei, vertrek om 9h (gemeenteschool Beselare), einde fietstocht voorzien om 17h, maar dan volgt nog een stevige hap

Wie? Alle leden van Harmonie Beselare en hun gezinsleden

Inschrijven? Is verplicht en kan tot 22 april bij Brecht Hauspie, op info@harmoniebeselare.be of via 0474/884830