Galaconcert Harmonie Beselare groot succes

Het gloednieuwe Beselaarse OC De Leege Platse – dat zich uitstekend leent voor dit soort culturele evenementen – was zondagavond tot de nok gevuld voor het eerste Galaconcert van de Koninklijke Harmonie.

Na de traditionele openingsnummers van het Beselaars Jeugdensemble, ondertussen 45 jongeren sterk, trok de Harmonie  – voor deze gelegenheid in galakostuum uitgedost – alle registers open met een klassiek programma.  Solistes Evelien Leeuwerck (klarinet) en Els Vanoverschelde (zang) zorgden voor de nodige afwisseling en kregen het enthousiaste publiek recht op de banken.

Achteraf was er ruimschoots de tijd om na te kaarten bij een glaasje cava en wat hapjes, die het het galaconcert compleet maakten.

KPICASA_GALLERY(2013HarmonieBeselareGalaconcert29December2013)