Beker van de burgemeester – de loting

Tussen kerst en nieuw hebben we dit jaar niet enkel ons Kerstconcert om naar uit te kijken. We gaan ook met enkele sportievelingen voetballen. We proberen ons mannetje te staan in de Beker van de Burgemeester, het minivoetbaltornooi dat ondertussen al jarenlang gans Beselare op de been brengt. Enkele jaren geleden hebben we al een keertje meegespeeld met onze harmonie en nu is het dus opnieuw zo ver. Wie geïnteresseerd is kan ons vanzelfsprekend komen aanmoedigen. 2 wedstrijden staan momenteel al vast:

– zondagvoormiddag 26 december om 9h00: Sint-Cecilia vs. Chiro Beselare (2)
– zondagvoormiddag 26 december om 10h30: Sint-Cecilia vs. Oud-Chiro

Alle vocale steun is meer dan welkom, want onze twee tegenstanders hebben sinds jaar en dag een stevige reputatie opgebouwd in het tornooi van de burgemeester. Oud-Chiro was vorig jaar nog eindwinnaar. De volledige lotingstabel kunnen jullie hier bekijken.