Sounds & Voices in Harmony

Koninklijke Harmonie De Vijverzonen Dikkebus onder leiding van Bart Lagacie nodigt u uit op het concert: “Sounds & Voices in Harmony” in samenwerking met het koor ‘De Reutelnoot’ uit Beselare o.l.v. Tine Devoghel.
Traditioneel wordt de lente aangekondigd met voorjaarsbloeiers: krokussen en paaslelies. Maar in Dikkebus hoort daar elk jaar ook een concert bij van de K.H. De Vijverzonen. Dit jaar kozen zeervoor om de lente te verwelkomen in harmonie met het koor De Reutelnoot uit Beselare. Voor deze gelegenheid wordt de kerk van Dikkebus omgetoverd tot concerthal. Dirigenten Bart Lagacie (De Vijverzonen) en Tine Devoghel (De Reutelnoot) zetten samen met muzikanten en zangers hun beste beentje voor en brengen een aangename mix van muziek en zang. U zal vast en zeker melodieën herkennen en het misschien niet kunnen laten om mee te neuriën! Het concert gaat door op zaterdag 26 maart om 20u in de kerk in Dikkebus. Kaarten in vvk 6 euro, add 8 euro, kinderen -12j: 4 euro.