Slyps in Battle

Winterconcert 2014 Affiche-1Op zaterdag 1 februari 2014 brengt de Koninklijke Harmonie o.l.v. Vanessa Cappelier met “Slyps in Battle” haar jaarlijks winterconcert, dit in samenwerking met trommelkorps Harypska o.l.v. Jean-Luc Deprez. Ook zij brengen met “vieseversa” hun eigen stukje percussie.

Tijdens het concert neemt de harmonie uit Slyps het publiek op sleeptouw doorheen verschillende oorlogen, veldslagen en strijdtonelen.

Het concert wordt voorgesteld in d’ Oude Schole te Slypskapelle en begint om 19.30 uur. Kaarten in voorverkoop kosten 6 euro. Kaarten aan de deur zijn natuurlijk ook beschikbaar, tegen een prijs van 7,00 euro. Cultuurabonnees betalen 5,00 euro.

Kaarten kunnen verkregen worden bij alle muzikanten en bestuursleden van de K.H. Slyps.