Rondje Reutelnoot

Op zaterdagavond 24 september stelt De Reutelnoot hun nieuwste cd voor, om 20h in de Sint-Martinuskerk te Beselare. Dat doen ze met een feestelijk concert waar we uiteraard allemaal vriendelijk worden uitgenodigd. Tickets kosten 6 euro per persoon (gratis voor -12jarigen) en zijn te verkrijgen bij alle leden van De Reutelnoot of via info@reutelnoot.be. Misschien een ideale gelegenheid om onze muzikanten Chris, Isabelle en Benedicte eens van een andere muzikale kant te leren kennen!

De Reutelnoot, onder leiding van dirigente Tin Devoghel is geen typisch kerkkoor, geen strijd- of politiek geëngageerd koor, maar een volkszanggroep. Universele thema’s worden in diverse talen meerstemmig bezongen, meestal begeleid door enkele instrumenten. De Reutelnoot brengt hoofdzakelijk bestaande liederen uit alle hoeken van de wereld.