Nieuwjaarsconcert Harmonie Moorslede

Bij een nieuw jaar hoort champagne, vuurwerk, dans en… een Nieuwjaarsconcert.

moorslede-afficheDe Moorsleedse harmonie zet 2013 feestelijk in. We bieden de muziekliefhebbers een concert aan in de stijl van het bekende Weense Nieuwjaarsconcert dat jaarlijks op nieuwjaarsdag op TV te zien is. Dit gaat door in De Bunder op zaterdag 26 januari om 19.30 uur.

Op het programma staan licht klassieke muziek en vrolijke melodieën. Bekende walsen, polka’s en operette-aria’s van Strauss, Verdi en Rossini zullen uiteraard niet ontbreken. Een greep uit het programma: Circus Galop, Funiculi Funicula, Leichte Cavalerie, Willem Tell Ouverture, Toreador (uit Carmen), Florentiner Mars, Waltz nr. 2 (Shostakovich)… De traditionele afsluiters zijn natuurlijk ‘An der schönen blauen Donau’ en de Radetzky Mars.

Het volledige programma is te vinden op de website van de harmonie van Moorslede.

Omdat op zo’n concert gezelligheid belangrijk is, kan het publiek aan tafeltjes plaatsnemen en genieten van een nieuwjaarsdrankje. Info & tickets: bij leden of in Muziekcentrum De Koenterdo in Moorslede. Een kaart kost in voorverkoop €7 en aan de deur €8.