Concerten Koninklijke Fanfare “de Ridder Jans Zonen” uit Dadizele

Graag maken we wat reclame voor 3 concerten van de Koninklijke Fanfare de Ridder Jans Zonen” uit Dadizele, onder leiding van Nick Vandendriessche, die het galaconcert 2015 van onze Beselaarse Harmonie in goede banen leidde.

Een eerste concert gaat door op vrijdag 12 februari om 20 uur in “de Oude Melkerij” in Gits. Dit is een benefietconcert tvv instituut Dominiek Savio. Kaarten voor dit concert kosten 10 € en de opbrengst gaat integraal naar dit project.
Op zondag 21 februari speelt de fanfare een thuismatch met het Amuseconcert in eigen organisatie. Dit concert gaat door in PC Den Ommeganck in Dadizele en start om 11 uur. Op het programma staan oa filmmuziek ( Police Academy, The Rock), originele fanfaremuziek ( Diogenes ) , solistisch werk ( Duet for two cats ) en andere goed in het oor liggende muziek. Voor de zeer democratische prijs van 7 € kan u genieten van een prachtig concert, een aperitiefje en een amusebordje. Kaarten in voorverkoop kunnen verkregen worden tot 14 februari. Daarna kosten ze 10 €.
Tenslotte trekt de fanfare uit Dadizele op zaterdag 12 maart naar Wevelgem waar ze in de Porseleinhallen om 19 uur opnieuw een benefietconcert verzorgen. Dit keer ten voordele van Kom op tegen Kanker.
Kaarten hiervoor kosten 12 € en ook dit keer is de opbrengst volledig voor het goede doel.