Lenteconcert 2010

KrantDe Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia Beselare, onder leiding van dirigent Pieter Meersseman, nodigt iedereen vriendelijk uit op haar jaarlijkse lenteconcert. Het concert gaat dit jaar door op zaterdagavond 13 maart om 19h in de sporthal in Beselare. Kaarten in voorverkoop kosten 6 euro en zijn verkrijgbaar bij alle muzikanten, bestuursleden en via info@harmoniebeselare.be. Kaarten aan de deur kosten 7 euro. De Harmonie van Beselare brengt dit jaar zeer gevarieerde, hedendaagse, toegankelijke en aangename muziek van onder meer Bert Appermont, John Williams en Tom de Haes. Zo staat er onder meer filmmuziek (Music from Slumdog Millionaire) en een medley van popidool Michael Jackson op het programma. Het geheel wordt vakkundig van commentaar voorzien door Sofie Meeuws. Na het concert is er mogelijkheid om gezellig na te praten in de sporthal zelf.

(verschenen in Kerk & Leven, federatie Zonnebeke, 10 maart 2010, klik hier voor het origineel)