Kidz@Concert

Krant

Harmonie Sint-Cecilia Beselare nodigt iedereen van harte uit op Kids@Concert. In dit unieke samenwerkingsproject treedt de Harmonie samen op met de Koninklijke Harmonie ‘De Volksvreugd’ uit Proven, het Beselaars jeugdensemble en de samenzangklassen uit de afdeling Beselare van de muziekacademie van Ieper.

Drijvende kracht en bindende factor achter dit unieke concert is dirigent Pieter Meersseman, die zowel de Beselaarse als Provense Harmonie leidt. De bedoeling van deze ontspannende avond is het promoten van de blaasmuziek en kinderen terug kennis te leren maken met alle blaasinstrumenten. ‘Kids@Concert’ heeft plaats op donderdag 30 juni in de Sint-Martinuskerk in Beselare en start om 19h00. De toegang tot het concert bedraagt slechts 5 euro en kinderen jonger dan 12 kunnen gratis genieten van het muzikaal spektakel. Meer informatie over dit unieke concert vindt u op www.harmoniebeselare.be, kaarten in voorverkoop bij alle bestuursleden van de Beselaarse harmonie en via info@harmoniebeselare.be.

(verschenen in Het Wekelijks Nieuws op vrijdag 24 juni, bekijk hier het volledige artikel)